Refund policy

Retourvoorwaarden

U heeft het recht om binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling zonder opgave van reden de overeenkomst te herroepen.

Neem voor het retourneren contact op met onze klantenservice via klantenservice@cejorwonen.nl om het retourproces te starten.

Na het aanmelden van de retour heeft u 14 dagen de tijd om uw bestelling te verzenden.

Zorg ervoor dat de producten met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking geretourneerd worden. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te verkopen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen.

De koper is verantwoordelijk voor de kosten en het risico van de retourzending.

Wij zullen het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten, mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Houd er rekening mee dat gepersonaliseerde producten mogelijk niet geretourneerd kunnen worden, tenzij er sprake is van een defect of fout van onze kant.

LET OP : Bloemen en planten zijn uitgesloten voor retourneren. 

Retourprocedure

    Neem contact op met onze klantenservice via klantenservice@cejorwonen.nl om uw retourzending aan te melden.

    U ontvangt instructies en een retourformulier dat u moet invullen en bij uw retourzending moet voegen.

    Verpak de producten veilig in de originele verpakking om schade tijdens het transport te voorkomen.

    Verzend het pakket naar het opgegeven retouradres.

    Zodra we uw retourzending hebben ontvangen en gecontroleerd, zullen we overgaan tot terugbetaling van het aankoopbedrag.

    Beschadigd of defect product

    Klanten dienen direct na ontvangst beschadigde producten te melden via klantenservice@cejorwonen.nl en visueel bewijs te verstrekken. Na vaststelling van de beschadiging moet het product worden teruggestuurd, waarbij een van de volgende oplossingen wordt geboden: een terugbetaling voor het beschadigde product of verzending van een nieuw product.

    Verkeerd geleverd product

    In geval van verkeerd geleverde producten moet dit direct na ontvangst worden gemeld via e-mail aan klantenservice@cejorwonen.nl. Een van de volgende oplossingen wordt geboden: een terugbetaling voor het beschadigde product of verzending van een nieuw product.